[fo] Mezery okolo cisel poznamek pod carou

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Srpen 16 22:00:19 CEST 2005

Zdravim,

pri generovani do pdf (styly 1.69.1, XEP Personal, pismo Palatino) mi prijde
u cislovani poznamek pod carou v hlavnim textu jako by pred nim byla navic
mezera a mozna tez za nim. Dokonce se mi na nekolika mistech stalo (tam kde
je poznamka na konci odstavce za teckou a posledni radek se taktak vejde na
sirku stranky), ze se cislo poznamky prelilo na dalsi radek, kde je
osamoceno.
V xml souboru mam vsak element footnote vzdy tesne za textem. Pokud text za
poznamkou pokracuje, nechavam tam jednu mezeru (nejedna-li se o
interpunkci). V html je to pritom ok.

Pod carou se mi zda naopak text na cislo az prilis nalepeny.

Je to standardni, tedy schvalne, nebo je nekde chyba?

Honza