[fo] Mezery okolo cisel poznamek pod carou

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Srpen 17 11:01:23 CEST 2005

Jan Tosovsky wrote:

> pri generovani do pdf (styly 1.69.1, XEP Personal, pismo Palatino) mi prijde
> u cislovani poznamek pod carou v hlavnim textu jako by pred nim byla navic
> mezera a mozna tez za nim. Dokonce se mi na nekolika mistech stalo (tam kde
> je poznamka na konci odstavce za teckou a posledni radek se taktak vejde na
> sirku stranky), ze se cislo poznamky prelilo na dalsi radek, kde je
> osamoceno.

To je divné. Jak přesně vypadá zdrojový tvar místa s poznámkou pod čarou?

> Pod carou se mi zda naopak text na cislo az prilis nalepeny.

Stačí upravit následující množinu atributů:

<xsl:attribute-set name="footnote.mark.properties">
   <xsl:attribute name="font-size">75%</xsl:attribute>
   <xsl:attribute name="font-weight">normal</xsl:attribute>
   <xsl:attribute name="font-style">normal</xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>