[fo] Mezery okolo cisel poznamek pod carou

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Srpen 17 22:17:28 CEST 2005

Zahada odhalena!
V uzivatelskem stylu stacilo zakomentovat xsl:output indent="yes", coz jinak
pouzivam pro snazsi orientaci ve .fo vystupu pri svych pokusech. Tyto
zdanlive nevinne znaky pro odsazeni elementu povazuje XEP patrne za
vyznamne.

> Stačí upravit následující množinu atributů:
>
> <xsl:attribute-set name="footnote.mark.properties">
>    <xsl:attribute name="font-size">75%</xsl:attribute>
>    <xsl:attribute name="font-weight">normal</xsl:attribute>
>    <xsl:attribute name="font-style">normal</xsl:attribute>
> </xsl:attribute-set>

S temi poznamkami dole pod carou jsem nemel na mysli ani tak velikost
cislic, jako spise mezeru mezi cislem a naslednym textem. Mozna je to
normalni, mne to ale prijde az prilis na sobe, viz prilozeny obrazek
footnotes.gif.

Honza