Problém s fo souborem

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Středa Červen 1 12:17:58 CEST 2005

Přeji všem hezký den!

Již delší čas mám problém s výstupem do pdf, ale protože to nebylo
urgentní pracoval jsem v DocBooku na něčem jiném. :-)

Vytvářím manuál, který má sloužit především jako html stránky, ale je
potřeba výstup i do pdf.

Při použití klasického příkazu  přes Saxon (saxon -o manual.fo
manual.xml c:\docbook\xsl\fo\docbook.xsl)
se mi nevytvoří .fo soubor.
Manuál mám rozdělěn na několik souborů xml, nevím jestli proto nemusím
někde něco nastavit.
Jediná hláška, která se zobrazí je Making portrait pages on USletter
paper (8.5inx11in).

Pokud použiji úpravu tisk.xsl od pana Koska (z jeho úvodu do DocBooku),
tak je to stejné, jen hláška na obrazovce se změní, díky úpravě ve
stylu, na A4. Nicméně výsledný fo soubor se mi nevytvoří.

Nevíte kde je zakopaný pes? :-)

Předem díky za radu.

Josef Kauc

P.S. Používám Saxon 6.5.3  a Fop 0.20.5