Problém s fo souborem

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Čtvrtek Červen 2 08:53:07 CEST 2005

Zdravím konferenci!

Zjistil jsem, že když se nacházím v adresáři s manuálem a spustím saxon
s níže uvedenými parametry (saxon -o manual.fo manual.xml
c:\docbook\xsl\fo\docbook.xsl) fo soubor se mi nevytvoří, ale po zadání
cesty na výstup jinam již ano.
Pomohlo tedy:
saxon -o e:\manual.fo manual.xml c:\docbook\xsl\fo\docbook.xsl

Nedostatkem místa na původním disku to není. Nereozumím tomu, proč se fo
soubor nevytvoří v adresáři se zdrojovými soubory, pokud se v něm
nacházím a z něj spouštím saxon s danými parametry. Přitom to ale
vypadá, že vše proběhlo v porádku. Žádná chybová hláška atd.

A když už píší:
Pochopil jsem správně, že s FOPem 0.20.5 nemůžu použít české vzory
dělení slov? Musím tedy mít nižší verzi, aby fungoval postup "počeštění"
uvedený na stránkách pana Koska?

Hezký den přeje

Josef Kauc