Transformace tabulky

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Čtvrtek Červen 9 19:50:58 CEST 2005

> Možná by bylo lepší, kdybyste popsal, co chcete dosáhnout.
> Tj. jaký máte
> zdroj v DocBooku a jaký z něj očekáváte výstup.

Chtel jsem predejit sprsce kritiky za takove harakiri, ale budiz.
Veskere nize zminovane soubory jsem vlozil do archivu, ktery naleznete na
http://www.bilyujezd.cz/svorka.zip

Snazim se co nejverneji zachovat puvodni dokument (table_orig.gif). Jde o tu
svorku u deti.
Nejprve jsem tapal s provedenim samotne svorky, nakonec jsem nalezl
prijatelne reseni fungujici jak v MSIE, tak Mozille (index.html).
V DocBooku jsem pro deti pouzil vnorenou jednoradkovou tabulku (zaznamy jsou
zalomeny pomoci tagu <br>) s dvema sloupci a patricnym atributem role (viz
table_snippet.xml). Standardni vystup (table_gen.gif) jsem chtel
uzivatelskou zmenou stylu (table_xslt.txt) prevest na kod v ukazce
(index.html). Namisto ocekavaneho (table_cil.gif) ale dostavam
(table_bad.gif).
Mozna bych to cele mohl obejit uzivatelskym elementem, nad kterym bych mel
asi vetsi kontrolu, uprava DTD je vsak zatim nad me sily.
Otazkou take je, jak to resit pro pdf export. Ten mne sice zatim nepali, ale
predpokladam, ze tam slozit svorku stejnou metodou patrne nelze (diky
nezname vysce).

Honza