Dokument rozdeleny do viacerych suborov

Jaroslav Kuruc kuruc na fiit.stuba.sk
Pátek Březen 4 19:11:18 CET 2005

Zdravim,

Jirka Kosek wrote:
> Jaroslav Kuruc wrote:
>
> Pokud pro skládání dokumentů používáte entity, nesmí být na začátku
> jednotlivých dílčích souborů uvedené !DOCTYPE, jazyk XML to neumožňuje.
> Pokud má hlavní i vnořené dokumenty !DOCTYPE, musíte je skládat pomocí
> XInclude.

Ano, na to som uz prisiel :P Dokonca uz aj na to, ze nie vsetky XSLT
procesory podporuju xinclude. Skusal som saxon 6.5.3, no zda sa ze ten
to nevie. Alebo mu treba nastavit nejaky parameter?

Momentalne pouzivam xsltproc, ale tusim, ze standardne docbook xsl styly
  maju nejake previazanie so saxonom, kedze sa spolu s nimi disribuuje
archiv saxon653.jar v ktorom su nejake triedy od N. Walsha.

Ako je to teda? Je v poriadku pouzivat xsltproc ked mam zapnute
vyuzivanie extensions (parameter use.extensions)? A okrem toho, pri
spusteni transformacie mi vyskakuje dost vela warningov ohladne xinclude
(aj ked ten prebehne a dokument je taky ako ma byt). Napr taketo nieco:

W xsl:attribute-set : use-attribute-sets recursion detected
W xsl:attribute-set : use-attribute-sets recursion detected
W validity warning : Attribute base of element title: already defined
W  %common.attrib;
W                 ^
W xmlns:xi            CDATA       #FIXED
'http://www.w3.org/2001/XInclude'
W ^
W validity warning : Attribute base of element titleabbrev: already defined
W  %common.attrib;
W                 ^
W xmlns:xi            CDATA       #FIXED
'http://www.w3.org/2001/XInclude'
W ^
W validity warning : Attribute base of element subtitle: already defined
W  %common.attrib;
W                 ^
W xmlns:xi            CDATA       #FIXED
'http://www.w3.org/2001/XInclude'

Este by ma zaujimalo, ako rozumne (co najjednoduchsie urobit referencie
medzi jednotlivymi dokumentami, ktore potom spajam v hlavnom subore cez
xinclude. Xref sa samozrejme neda pouzit, co to som cital o olink, ale
to sa mi zda skor blizsie k link a ulink ako k xref. A hlavne xref mi
referenciu vklada vo formate [1] a nie text ktory zaspecifikujem.

--
Jaroslav Kuruc
kuruc na fiit.stuba.sk