FO page break před kapitolou

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Březen 17 17:23:50 CET 2005

BMR, Martin Kadlec wrote:

> Zdravím, potřeboval bych prosím radu, jak zabránit defaultnímu
> odstránkování před kapitolou při použití FO docbook.xsl. Nyní mě každá
> kapitola začíná na nové stránce. Strukturu xml mám:

Upravit ti sice čistě teoreticky jde, ale úprava by byla dost pracná a
rozsáhlá, protože každá kapitola generuje ve FO vlastní page-sequence,
které si vždy vynutí začátek nové stránky.

Jestli nechcete, aby kapitoly začínaly na nové stránce, vytváříte patrně
nějaký kratší dokument. Pro něj je vhodné použít jako kořenový element
article, který se bude dále členit na sekce. Sekce uvnitř článku při
formátování nevyvolávají stránkový zlom.