FO page break před kapitolou

BMR, Martin Kadlec kadlec na bmr.cz
Pátek Březen 18 10:24:13 CET 2005

Jirka Kosek napsal(a):

> Upravit ti sice čistě teoreticky jde, ale úprava by byla dost pracná a
> rozsáhlá, protože každá kapitola generuje ve FO vlastní page-sequence,
> které si vždy vynutí začátek nové stránky.
>
> Jestli nechcete, aby kapitoly začínaly na nové stránce, vytváříte
> patrně nějaký kratší dokument. Pro něj je vhodné použít jako kořenový
> element article, který se bude dále členit na sekce. Sekce uvnitř
> článku při formátování nevyvolávají stránkový zlom.

Děkuji pane Kosek, máte pravdu. Doporučené členění dokumentu funguje.
Jednalo se mě o krátké dvoustránkové návody k obsluze našich výrobků.
Psal jsem zatím delší manuály do HTML výstupu a element article jsem
nějak ignoroval a nevěděl k čemu může být vhodný. Přitom je to z názvu
patrné :-)
Ještě jednou děkuji.
Martin Kadlec