Lepsi podpora CSS ve Website

Ladislav Dobias Lada na Dobias.info
Úterý Říjen 25 01:27:49 CEST 2005

Ahoj,

pouzivam Website pro delani WWW stranek, a narazil jsem na
velky problem.

Website (Docbook) neobsahuje elementy pro pridavani
struktury do dokumentu, jako to HTML dela DIV a SPAN. To by
se mi moc hodilo.

Delam si klasicke domaci stranky, takze bych napr. chtel tam
mit par alb fotografii, par textu o detech, par receptu,...
A rad bych v CSS dobre poznal, kde jsem a snadno mohl
upravovat vzhled. Protoze kazda z techto "trid" dokumentu ma
zcela jine pozadavky, ktere se mi nedari pomoci standarnich
Docbookovych prostedku dosahnout. Neco sice jde pomoci
atributu ROLE, ale ne vzdy to pomuze.

Ted mam napr. 2 hlavni problemy:

1) jak mam ve Website nadefinovat, na jake casti stranek se
nachazim (fotoalbum, recepty,...), abych to poznal v CSS?

2) jak dam dohromady par odstavcu, aby byly ve vysledku v
jednom blokovem elementu? Neco jako:
Napadlo me napr. <simplesec>, ale to tento problem nevyresi
uplne, nevim, jak jednotlive <simplesec> odlisit od sebe
(jedno je napr. postup, druhe jsou ingredience, treti
komentare...).

Tyto problemy byly docela dobre popsane v mailu na URL
  http://lists.oasis-open.org/archives/docbook-apps/200407/msg00151.html
tam ten clovek psal, ze Website upravil, aby to slo delat,
ale nejde mi na nej poslat mail...

Poradite nekdo?

Diky predem.

Zdravi