Nadpis - predem urcene zalomeni textu

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Září 20 19:37:51 CEST 2005

> XSL-FO asi není úplně nejvhodnější technologie na nějaké pžibližování.

Zalezi na tom jak je clovek narocny ;-)
Ale rada veci se i presto da. Clovek tak alespon ziska povedomi o takovych
zakoutich, ktera by jinak ani nehledal. Je to pro mne dobra skola nejen
Docbooku/XML, ale i XSLT/XSL-FO/XPath.

> Nejjednodušší by asi bylo doplnit nedělitelné mezery mezi
> slova, která
> mají být na jedné řádce a zakázat v nadpisech dělení slov.

Jsem to ale truhlik, jak trivialni! Samozrejme to funguje. Diiiky.

> Když musíte použít d-o-e je něco špatně. Stačí vložit prázdný element
> <fo:block/>.

To jsem prave nechtel. Nejprve musim uzavrit predchozi element a nasledne
zahajit novy. Kdyz jsem pouzil v sablone pro zpracovani PI kombinaci
</fo:block><fo:block>, samozrejme mi to hlasilo chybu "neplatneho sparovani"
- v teto sablone nema prvni element zacatek, druhy konec. Proto jsem to
obesel pomoci entit a d-o-e. Ale rozumim, ze je to cele trochu nestandardni.