Kde vzít prev, next

David Nečas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Sobota Červenec 22 11:32:08 CEST 2006

Zdravíčko,

potřeboval bych v chunked XHTML dostat navigaci
z chunk-element-content, kde je vně vlastního obsahu stránky,
hlouběji do jejího těla.  Nejvíc by se mi asi hodilo do
šablon pro hlavičky typu

  <xsl:template match="refnamediv">

jenže `template match' nelze předat žádné parametry, a bez
$next a $prev jsem utřel.  Navíc se vlastní obsah vkládá

  <xsl:copy-of select="$content"/>

takže parametry nepředám ničemu uvnitř obsahu.

Jediné řešení, na které jsem přišel, je nechat při
transformaci do XHTML navigaci, kde je, a prohnat výsledek
další transformací, která navigaci dostane, kam potřebuji.
To je jednoduché, ale byl bych raději, kdyby to šlo v jednom
kroku.  Jde to?

Yeti

--
Anonyms eat their boogers.