Kde vzít prev, next

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Sobota Červenec 22 19:21:10 CEST 2006

David Nečas (Yeti) wrote:

> potřeboval bych v chunked XHTML dostat navigaci
> z chunk-element-content, kde je vně vlastního obsahu stránky,
> hlouběji do jejího těla.  Nejvíc by se mi asi hodilo do
> šablon pro hlavičky typu
>
>   <xsl:template match="refnamediv">
>
> jenže `template match' nelze předat žádné parametry, a bez
> $next a $prev jsem utřel.  Navíc se vlastní obsah vkládá
>
>   <xsl:copy-of select="$content"/>
>
> takže parametry nepředám ničemu uvnitř obsahu.

Nebude to nijak elegantní, ale nejjednodušší bude zkopírovat si kód,
který počítá předchozí a následující stránku (proměnné $prev a $next),
přímo z chunk-code.xsl a použít jej uvnitř vaší šablony.

Elegantnější by samozřejmě bylo, kdyby pro výpočet prev a next
existovaly nějaké funkce nebo pojmenované šablony, ty však v čistém XSLT
1.0 neumí vracet seznam uzlů, takže je to uděláno takhle.

   Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
      Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
        Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/
                    Nejbližší termíny školení:
     ** XSLT 23.-26.10.2006 ** XML schémata 13.-15.11.2006 **
      ** DocBook 11.-13.12.2006 ** XSL-FO 11.-12.12.2006 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers