podoba odkazu v html rejstriku

charmer soulcharmer na gmail.com
Pondělí Březen 6 15:56:11 CET 2006

On 3/1/06, Jirka Kosek <jirka na kosek.cz> wrote:

> Pomohlo vám nastavení
>
> http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/html/htmlhelp.use.hhk.html

Jenze ja bych potreboval neco, co funguje v DSSSL.

A take bych potreboval trochu kustomizovat navigacni hlavicku a
paticku pro html vystup, opet pri pouziti DSSSL sablony. Nasel jsem,
ze jde o promenne
$user-header-navigation$ a $user-footer-navigation$, ale uz nevim, jak
zmenit defaultni retezce, napr. pridat odkaz na obsah do hlavicky nebo
nechat vlozit obrazek.

Diky za rady.

--
It's not getting what you want, it's wanting what you've got.