podoba odkazu v html rejstriku

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Březen 6 16:08:35 CET 2006

charmer wrote:

> Jenze ja bych potreboval neco, co funguje v DSSSL.

V DSSSL? Pokud vím tak styly pro generování HTML Helpu přes DSSSL
nabízel svého času jen ArborText s Epicem. Pokud je to tak, můžete se na
ně zkusit obrátit.

> A take bych potreboval trochu kustomizovat navigacni hlavicku a
> paticku pro html vystup, opet pri pouziti DSSSL sablony. Nasel jsem,
> ze jde o promenne
> $user-header-navigation$ a $user-footer-navigation$, ale uz nevim, jak
> zmenit defaultni retezce, napr. pridat odkaz na obsah do hlavicky nebo
> nechat vlozit obrazek.

Možná byste si měl položit otázku "Proč používám DSSSL styly?". Pro
generování HTML/HTML Helpu toho umí rozhodně méně než XSL styly, není
pro ně tolik dokumentace, hůře se upravují, ...

   Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
      Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
        Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/
                    Nejbližší termíny školení:
      ** XSLT 13.-16.3.2006 ** XML schémata 24.-26.4.2006 **
        ** DocBook 15.-17.5.2006 ** XSL-FO 12.-13.6.2006 **