Rotovani tabulek v PDF dokumentu přes PSMI a FOP/XEP

Petr Rajsky kecup4 na centrum.cz
Čtvrtek Březen 23 15:25:41 CET 2006

"90deg" místo "90" skutečně vkládal styl "docbook-psmi.xsl", nikoliv Kenův PSMI.

Bez "deg" už to XEP zchroustá, i když výstup je dost šíleně rozhozen, ale to určitě půjde pořešit, mám teď vše optimalizováno pro FOP a s XEPem pracuji krátce.

Jediná otázka - je možné rotaci tabulek rozchodit s FOPem?

Díky,
P.R.