Zalamovani PDF (literallayout)

mvymazal na atlas.cz mvymazal na atlas.cz
Pondělí Listopad 20 10:37:41 CET 2006

Zdravim,

zapasim s generovani textu do PDF. Protoze docbook pro mne z
nepochopitelnych duvodu neobsahuje <br> (argument, ze je to lepsi nechat
na procesoru v tomhle pripade neberu)  snazim se to obejit pouzitim
<literallayout>.  Prosim o radu jak udelat aby se mi zalamoval text v
literallayout (radky obsahuji delsi casti textu). Pri generovani do RTF
je vse v poradku, ale v PDF text pokracuje za okraj stranky. Proc to do
RTF bez jakychkoliv parametru funguje a do PDF ne je rovnez k nepochopeni.

Zkousel jsem nasledujici :
1)
<xsl:param name="hyphenate.verbatim" select="1"/>

2)
<xsl:attribute-set name="monospace.verbatim.properties"
use-attribute-sets="verbatim.properties monospace.properties">
  <xsl:attribute name="wrap-option">wrap</xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>

3)
<xsl:attribute-set name="verbatim.properties">
  <xsl:attribute name="hyphenate">true</xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>

Ale nic z toho nechce zabrat

Dekuji za kazdou radu

Milos Vymazal