Zalamovani PDF (literallayout)

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Listopad 21 19:56:38 CET 2006

mvymazal na atlas.cz wrote:

> zapasim s generovani textu do PDF. Protoze docbook pro mne z
> nepochopitelnych duvodu neobsahuje <br> (argument, ze je to lepsi nechat
> na procesoru v tomhle pripade neberu)

A no co byste něco jako <br/> potřeboval?

> <literallayout>.  Prosim o radu jak udelat aby se mi zalamoval text v
> literallayout (radky obsahuji delsi casti textu).

literallayout zachovává původní konce řádků a proto se řádky zcela
logicky nezalamují.

> Pri generovani do RTF
> je vse v poradku, ale v PDF text pokracuje za okraj stranky. Proc to do
> RTF bez jakychkoliv parametru funguje a do PDF ne je rovnez k nepochopeni.

To je chyba v konvertoru z FO do RTF.

                    Nejbližší termíny školení:
     ** XSLT 23.-26.10.2006 ** XML schémata 13.-15.11.2006 **
      ** DocBook 11.-13.12.2006 ** XSL-FO 11.-12.12.2006 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers