vystup do pdf - zkusenosti

Petr Michalec azzi na centrum.cz
Středa Listopad 22 11:21:04 CET 2006

Ahoj všem,
docbook už nejaký ten rok používám, nyní bych rád zdokonalil výstup do
pdf. Do teď jsem používal konverzi pře latex/tex což mi umožnilo udělat
si lecjaké typografické změny před dokončením.

Nyní na novém stroji mám jisté konfigurační problémy s tex-em a zkouším
i jiné variany, zatím teda jen fop a xmlroff. Můžete někdo prosím sdílet
vaše zkušenosti, konfiguraci?

Jaký renderer používáte (může být i komerční). Jde o konverzi dokumentů v češtině,
 tedy dělení slov podle českých pravidel je samozřejmost.

Zatím jsem zkusil fop - verzi z repository. Fungoval, ale zjěvně by to
chtělo doladit právě tu konfiguraci. Můžete někdo poslat hotový cfg
soubor? Tak, aby fop dělal poradne "kerning" nezalamoval slova na každém
druhém řádku a pod. Taky fop z repository určitě neuměl české dělení
slov a musel jsem ho omladit dle návodu na stránkách Jirky K. (byť už
neměl fungovat a byl pro tu starší verzi.. trochu zmatek vim..)

docbook.cz, .org, google jsem uz prolezl. Zajima me jaka cesta pro cesky jazyk je vyslapnuta. a zda nekde nevysi nejaky novejsi howto.

Taky by mne zajimalo zda se mi v teto souvislosti vyplati konvertovat na docbook 5.0 ( treba proto ze styly  pro konverzi do FO jsou vychytanejsi) ?

Díky,

Petr Michalec