Zalamovani PDF (literallayout)

mvymazal na atlas.cz mvymazal na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:38:47 CET 2006

Dobrý den,

odpovím do textu.

Jirka Kosek napsal(a):

> A no co byste něco jako <br/> potřeboval?
<<< No, máme v textu něco takového (jedna věta rozložená na několik
řádků pro přehlednost).

Přehled zjištěného hnízdění čápa bílého na Znojemsku:
1941 - Olbramkostel, hnízdění v poli na stohu slámy,
1942 - 1945 Kravsko, hnízdění v obci,
1950 - 1953 Miroslav, na uměle zbudovaném hnízdu u rybníka,
1953 - 2004 Hevlín, na komíně staré pekárny (jen s několika přestávkami),
1955 - 2004 Uherčice, nejdříve na uměle zbudované podložce na ostrůvku
návesního rybníčku, pak na malém komíně v obci, od roku 1960 na komíně
lihovaru u zámku,
1955 - 1958 Moravský Krumlov - Slatiny, v roce 1959 bylo stromové hnízdo
opraveno, ale pro stálé rušení bagrem posléze opuštěno (HEJL 1960),
1961 - 2004 Vítonice, hnízdění na komínu lihovaru, s několika přestávkami,
1995 - 2004 Hrabětice - Trávní Dvůr, na komíně bývalé kafilerky,
1996 - 2004 Únanov, na komíně bývalého lihovaru,
1998 - 2004 Božice, komín u železniční stanice,
2001 - 2004 Prosiměřice, komín v obci,
2002 - 2004 Hostěradice, komín v obci.

Používat na to <simplelist> mi připadá s kanónem na vrabce. Navíc se to
do rtf vygeneruje jako tabulka ;-) . Stačil by mi normální enter v
odstavci.

> literallayout zachovává původní konce řádků a proto se řádky zcela
> logicky nezalamují.
> <<< To ano, jenže v tomhle případě bych to zrovna potřeboval.
> Jednotlivé řádky obsahují více slov.

> To je chyba v konvertoru z FO do RTF.
> <<< Chyba, která se mi v tomto případě zdá docela příjemná. Řádky se
> zalamují správně, pouze dlouhé řádky se zalamují ještě jednou, což je
> podle mne správnější přístup (než část výstupu zahodit). Pokud
> přístoupím na to, že něco jako <br> není v docbooku potřeba, měla by
> existovat jednoduchá možnost bez úpravy stylů jak zalomit delší řádky.

Pěkný den

Miloš Vymazal