Gentext a nazvy mesicu

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Srpen 18 21:10:53 CEST 2008

V dokumentu pouzivam casove razitko s hodnotou B (mesic vypsany slovy) avsak
bez cisla dne. Chci docilit textu Cerven 2008, vraci mi to vsak cervna 2008.
Ja vsak potrebuji zachovat oba tvary, protoze to pouzivam i jinde i cislem
dne. Asi k tomu pro ted znasilnim konstantu male b, coz ma vracet zkratky
mesicu a tu nikde nevyuziju, zda se mi to vsak trosku pres ruku. Neplanuje
se pridat nejaka dalsi konstanta na nazev mesice v jinem padu a gentext
knihovnu rozsirit o prislusne nazvy? Myslim ze by to mohly vyzit i jine
jazyky.