Klikací See also

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Srpen 26 09:40:36 CEST 2008

Jan Tošovský wrote:
> Zdravim, lze nejak upravit sablony, abych mel v indexu klikaci text see a
> see also? Rad bych se klikem dostal na prislusnou polozku rejstriku (nikoliv
> text samotny). Zajima mne to jak pro html, tak pro PDF. Nejaky prepinac jsem
> na to nenasel...

Parametr na to zatím není, bylo by potřeba upravit šablony:

<xsl:template match="indexterm" mode="index-see">

<xsl:template match="indexterm" mode="index-seealso">

aby generovaly odkazy a šablonu

<xsl:template match="indexterm" mode="index-primary">

aby vygenerovala odpovídající návěstí.

Můžete to zadat jako požadavek na novou funkcionalitu stylů na

http://sourceforge.net/tracker/?group_id=21935&atid=373750

třeba se časem nějaký vývojář stylů bude nudit a doprogramuje to ;-)

<reklama>
Pokud nechcete čekat a funkci potřebujete, je samozřejmě možné za úplatu
funkci doplnit obratem.
</reklama>

                   Nejbližší termíny školení:
                    ** XSLT 16.-19.9.2008 **