Re: Kam dat v bookinfo info o mailove adrese pro feedback?

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Středa Prosinec 17 15:04:18 CET 2008

> Od: Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
> Předmět: Re: Kam dat v bookinfo info o mailove adrese pro feedback?
> Datum: 15.12.2008 14:52:09

> informací o adrese, kam je možno zasílat připomínky a náměty atd. atp.
>
> Co třeba abstract nebo releaseinfo

Abstract má ale tu nevýhodu, že nacpe velký tlustý nadpis Abstract, když ho nepotřebuju.
A releaseinfo už použité mám. Může být použito dvakrát? A pokud ano, jak je rozliším na úrovni titlepage.xml? Na úrovni titlepage.xsl mohu (asi) dát [1], resp. [2], ale v xml?
Tomáš Waller