Kam dat v bookinfo info o mailove adrese pro feedback?

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Prosinec 17 15:55:04 CET 2008

Tomas.Waller wrote:

> Abstract má ale tu nevýhodu, že nacpe velký tlustý nadpis Abstract, když ho nepotřebuju.

Nic vám nebrání si styly upravit tak, aby takový nadpis nevypisovaly.

> A releaseinfo už použité mám. Může být použito dvakrát? A pokud ano, jak je rozliším na úrovni titlepage.xml? Na úrovni titlepage.xsl mohu (asi) dát [1], resp. [2], ale v xml?

Pro odlišení můžete použít atribut role:

<releaseinfo>....</releaseinfo>
<releaseinfo role="feedback">....</releaseinfo>

                   Nejbližší termíny školení:
               ** XML pro vývojáře 16.-18.12. **
  http://docbook.cz    Stránky o dokumentačním formátu DocBook
  http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers