Profilace entit

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Únor 12 20:15:29 CET 2008

Mám návod k softu, který má dvojí název. Na počátku dokumentu je použit
entita, která se pak používá napříč celým dokumentem. Při změně názvu musím
entitu editovat. Teď budu mít i dvojí bookinfo a tak přemýšlím o profilaci.
A když už, rád bych profiloval i samotný název. Jestli však princip
profilace chápu správně, to bych musel nahradit všechny výskyty entit dvojím
textem s jiným profilovacím atributem. To mě příjde dost krkolomné. Šlo by
naprofilovat přímo tu entitu? A jak jít v takovém případě s dobou a použití
entit se zcela vyhnout?