RE: [HTML Help] Znaková sada rejstříku

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Únor 12 20:03:12 CET 2008

> Mám takový matný pocit, že HTML Help se musí kompilovat vždy v systému,
> který má výchozí jazykové prostředí stejné, jako je jazyk nápovědy.

V dotazu jsem zapomněl zmínit, že i Visty mám anglické - a přesto čeština
funguje bez potíží. A co víc, z XPček dostanu pokaždé help se záhlavím HTML
Help, kdežto z Vist se zachová skutečný název definovaný v souboru .hhp - a
to opět včetně diakritiky. CHM vygenerované v XP se chová stejně blbě i na
Vistách a obdobně dobré vlastnosti CHM generovaného na Vistách se zachovají
i na Win XP. Verze HTML Help Workshopu jsou na obou systémech stejné, jediný
rozdíl je ve verzi komponenty HHCTRL (menu Help|Version... - Visty
6.00.6000.16386, XP 5.02.3790.2847), na Vistách však kupodivu zcela chybí
verze komponent ITIRCL a ITSS...

S Japonštinou naštěstí zápasit nemusím ;-)