Podpora XInclude v XMetalu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Sobota Únor 16 15:51:27 CET 2008

Jan Tošovský wrote:

> XMetal from JustSystems, Inc. has no direct support for XIncludes, but it
> has extensive customization features that support modular content reuse.
> Jsem z toho trochu jelen a nevím, co si pod tím představit. Že jako můžu na
> XInclude zapomenout? A jaké jsou tedy jiné možnosti? Máte někdo s XMetalem
> nějaké zkušenosti? Díky za jakékoliv info.

XInclude používat můžete, ale XMetaL jej bude chápat jako normální
element, během editace neprovede vložení dokumentu, na který se
odkazujete. Nicméně bude možné editovat jednotlivé dokumenty, které se
pak pomocí XInclude skládají.

Při troše snaze půjde udělat i to, aby se třeba po kliknutí na element
XInclude v novém okně otevřel odkazovaný soubor.

Nevím, jak ve verzi 5.0, ale jestli jsem na nic nezapomněl, tak verze
4.5 neměla žádné API, které by umožnilo XInclude implementovat se vším
všudy, tedy včetně zobrazování vložených dokumentů.

                    Nejbližší termíny školení:
                 ** Úvod do XML 28.-30.4.2008 **
     **  XML schémata 25.-27.3.2008 *** XSLT 10.-13.3.2008 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers