RE: Article - úprava header/footer

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Únor 18 21:23:59 CET 2008

> 1) Article je vlastně jediný flow. Stránky si pomáhám dělit pomocí
> break-after="page". Při tomto postupu se mi však nedaří odstranit
> header/footer z druhé strany.

Bod 1 vyřešen. Upravil jsem si šablonu elementu article, kam jsem na začátek
vložil další page-sequence. Tam jsem přesunul volání titulní strany z
původní sekvence a upravil jsem počátek číslování stran. Měl jsem z toho
trochu strach, ale ono to kupodivu funguje. K vypnutí headerů tak stačí
nastavit $pageclass!='titlepage'.

Nyní ještě pořešit to číslování Appendixu...