Dotaz na číslování při konverzi docbooku.

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Pátek Únor 29 16:04:54 CET 2008

Poradí mi někdo, jak mám dosáhnout toho, aby výsledný dokument (PDF či HTML) byl očíslovaný opravdu dle zdrojového XML, tedy například včetně oddílů 4.2.1.1?
Zatím se mi číslují jen "chapters", toť vše... :-(
Bude pak stejné číslování platit taky pro obrázky? Aby tedy nebyly číslovány od nevidím, do nevidím, ale aby byly číslovány dle kapitol, v nichž jsou uvedeny.
A ještě dotaz na obrázky - při převodu do PDF či RTF mi přesahují okraje stránky a nejsou číslované. Jak toto vyřešit?
Děkuji.
Tomáš Waller