Dotaz na číslování při konverzi docbooku.

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Únor 29 21:54:53 CET 2008

Tomas.Waller wrote:
> Poradí mi někdo, jak mám dosáhnout toho, aby výsledný dokument (PDF či HTML) byl očíslovaný opravdu dle zdrojového XML, tedy například včetně oddílů 4.2.1.1?
> Zatím se mi číslují jen "chapters", toť vše... :-(
> Bude pak stejné číslování platit taky pro obrázky? Aby tedy nebyly číslovány od nevidím, do nevidím, ale aby byly číslovány dle kapitol, v nichž jsou uvedeny.

Stačí nastavit následující parametry:

<xsl:param name="section.autolabel" select="1"/>
<xsl:param name="section.label.includes.component.label" select="1"/>

> A ještě dotaz na obrázky - při převodu do PDF či RTF mi přesahují okraje stránky a nejsou číslované. Jak toto vyřešit?

U elementu imagedata uveďte atribut width="100%" -- obrázek se
přizpůsobí šířce papíru/okna prohlížeče.

                    Nejbližší termíny školení:
                 ** Úvod do XML 28.-30.4.2008 **
     **  XML schémata 25.-27.3.2008 *** XSLT 10.-13.3.2008 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers