RE: Dotaz na číslování při konverzi docbooku.

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pátek Únor 29 22:51:05 CET 2008

> Poradí mi někdo, jak mám dosáhnout toho, aby výsledný
> dokument (PDF či HTML) byl očíslovaný opravdu dle zdrojového
> XML, tedy například včetně oddílů 4.2.1.1?

Je treba zmenit vychozi hodnotu parametru section.autolabel na jednicku.
Hloubku cislovani lze ovlivnit parametrem section.autolabel.max.depth. Je-li
nutne zahrnout do cislovani cislo kapitoly, je nutne zapnout i parametr
section.label.includes.component.label

Vice na http://www.sagehill.net/docbookxsl/SectionNumbering.html

> Bude pak stejné číslování platit taky pro obrázky? Aby tedy
> nebyly číslovány od nevidím, do nevidím, ale aby byly
> číslovány dle kapitol, v nichž jsou uvedeny.

Tak to funguje. Podrobnosti viz
http://www.sagehill.net/docbookxsl/FormalTitles.html#FormalNumbering

> A ještě dotaz na obrázky - při převodu do PDF či RTF mi
> přesahují okraje stránky a nejsou číslované. Jak toto vyřešit?

Nedavno se to tu resilo, mrknete na heslo "XSLT - transformace obrazku do
PDF". Bud se pridaji atributy k obrazku nebo se musi hrabnout do sablony
process.image. Ta druha metoda ma vsak sva ale.