ePub - zkusenosti s generovanim na Windows

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Červenec 23 21:21:05 CEST 2008

Zdravim,

chtel jsem si pro zajimavost vygenerovat nejaky ePub dokument. Dle instrukci
v readme ve slozce s prislusnymi epub templates jsem si stahl Ruby, zip
(Info-ZIP), nastavil systemovou promennou Path, ale ted vyvstava problem,
jak vlastne spustit distribuovany Ruby skript. Jestli to dobre chapu,
spousti se to cele pomoci nejakeho spesl davkoveho souboru (?bash?), coz
prave nevim, jak na Windows nasimulovat...
Samotnou transformaci jsem schopen provest standardni cestou pres
distribuovane XSL, vytvori se vsak kolekce souboru, kterym chybi nejake
zastreseni i vysledna komprimace. Pokud by tahle druha cast sla nejak
obejit, asi by mi to pro ten pokus stacilo.
Nesetkal jsem se nekdo s navodem krok za krokem, jak epub generovat prave na
Windows? Ja hledal marne...

Diky za info.
Honza