ePub - zkusenosti s generovanim na Windows

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Červenec 23 21:46:11 CEST 2008

Dne Wednesday 23 of July 2008 21:21:05 Jan Tošovský napsal(a):
> Zdravim,
>
> chtel jsem si pro zajimavost vygenerovat nejaky ePub dokument. Dle
> instrukci v readme ve slozce s prislusnymi epub templates jsem si stahl
> Ruby, zip (Info-ZIP), nastavil systemovou promennou Path, ale ted vyvstava
> problem, jak vlastne spustit distribuovany Ruby skript. Jestli to dobre
> chapu, spousti se to cele pomoci nejakeho spesl davkoveho souboru (?bash?),
> coz prave nevim, jak na Windows nasimulovat...
> Samotnou transformaci jsem schopen provest standardni cestou pres
> distribuovane XSL, vytvori se vsak kolekce souboru, kterym chybi nejake
> [...]

Zkušenost s tím sice nemám, ale pokud potřebujete bash (případně další unixové
nářadí), doporučuji UnxUtils == GNU utilities for Win32:

  http://sourceforge.net/projects/unxutils

Slávek