ePub - zkusenosti s generovanim na Windows

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Červenec 23 23:10:29 CEST 2008

Jan Tošovský wrote:

> chtel jsem si pro zajimavost vygenerovat nejaky ePub dokument. Dle instrukci
> v readme ve slozce s prislusnymi epub templates jsem si stahl Ruby, zip
> (Info-ZIP), nastavil systemovou promennou Path, ale ted vyvstava problem,
> jak vlastne spustit distribuovany Ruby skript. Jestli to dobre chapu,
> spousti se to cele pomoci nejakeho spesl davkoveho souboru (?bash?), coz
> prave nevim, jak na Windows nasimulovat...

epub jsme heště nezkoušel, ale pro spuštění Ruby skriptu ve Windows bych
očekával, že bude fungovat něco ve stylu

ruby jméno_skriptu

(za předpokladu, že máte nainstalované Ruby).

> Nesetkal jsem se nekdo s navodem krok za krokem, jak epub generovat prave na
> Windows? Ja hledal marne...

Další možností je ve Windows provozovat prostředí, které věrně
napodobuje unixové systémy -- Cygwin http://www.cygwin.com/

                    Nejbližší termíny školení:
                     ** XSLT 16.-19.9.2008 **
   http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers