Velikost obrázků

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Sobota Říjen 4 19:08:34 CEST 2008

Jirka Kosek napsal(a):

> Nechápu, co myslíte tím "trochu jinak". U každého obrázku můžete určit
> přesné rozměry nebo ho nechat zvětšit/zmenšit v poměru k šířce stránky.
> K nastavení slouží atributy elementu imagedata. Nicméně pokud mne paměť
> neklame, tak FOP neuměl obrázky zvětšovat/zmenšovat, nevím, zda je tato
> chyba v posledních verzích odstraněná.

Trochu jinak znamená asi toto: Mám více dokumentů, pro každý z nich
vypadají stránky lépe při jiném percentuálním poměru obrázků, dokážu to
nastavit v graphics.xsl, ale pak by to bylo pro každý dokument stejně,
já potřebuji, abych to mohl měnit nezávisle pro jednotlivé dokumenty. A
kromě toho - obrázků je moc a pro každý vypisovat velikost do xml by
bylo obtížné. A asi by se to obtížně měnilo, pokud tam tedy nelze dostat
parametr (což doufám lze, ale nevím jak). I s parametrem by to ale bylo
dost složité a lepší by bylo zadat nějaký -stringpara ...
Tomáš Waller
Tomáš Waller