RE: Velikost obrázků

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Říjen 8 19:31:41 CEST 2008

> Mám více dokumentů, pro každý z nich vypadají stránky
> lépe při jiném percentuálním poměru obrázků...

Jestli vam to za to stoji :-)
Jednou z vyhod tvorby dokumentace v XML je z pohledu autora prave to, ze
neni potreba resit vysledny vystup. Ze je neco hezci pri jine velikosti?
Stejne co clovek to jiny nazor :-)

> obrázků je moc a pro každý vypisovat velikost do xml by
> bylo obtížné.

Chapu. Sam pouzivam lehce upraveny kod uvedeny ve starsi diskuzi:
http://www.linux.cz/pipermail/docbook/2007-December/004751.html
Myslim ze to je asi to nejlepsi, co muzete udelat. Proste nechat XSL-FO
procesor zmensit ty obrazky, ktere se nevejdou do vyhrazene sirky stranky a
ty zbyle nechat osudu.

> lepší by bylo zadat nějaký -stringpara ...

Samozrejme si lze definovat i svuj vlastni parametr. Uplne stejne jako jsou
definovany standardni parametry. Namisto konkretni hodnoty se pak zada
$nazevParametru.