saxon a tabulky do html a do pdf

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Říjen 6 20:03:10 CEST 2008

> V pdf potřebuji tabulky rozdělit, aby mi nezabraly celou stránku se
> záhlavím i zápatím.

Jestli tomu rozumim, tabulka nerespektuje vyhrazene misto dokumentu a
zasahuje do oblasti zahlavi/zapati. To je kazdopadne bug pouziteho XSL-FO
procesoru, ktery nema valny smysl obchazet zasahy do kodu. Radky tabulky by
vsak nemely byt svazany stylem keep-together, coz XSL-FO procesor dostava do
obtizne resitelne situace.

> A když už se náhoodu rozdělí na hranici buněk, pak je
> buňka na další stránce bez horní hranice

Okraj na konci, resp. na zacatku rozdelene tabulky se nastavuje nasledovne:
<xsl:attribute-set name="table.table.properties">
  <xsl:attribute
name="border-after-width.conditionality">retain</xsl:attribute>
  <xsl:attribute
name="border-before-width.conditionality">retain</xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>

Jeste bych zvazil, zda by neslo nahradit tabulku jinym systemem. Rada veci,
nerikam ze vsechno, nahradit lze.