saxon a tabulky do html a do pdf

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Říjen 7 21:02:45 CEST 2008

> Pro tabulku mám keep-together - always zrušeno takto:
> <title>nazev tabulky</table>
>        <?dbfo keep-together="auto" ?>

To je v poradku.

> Když jsem nepoužil hard-pagebreak mezi řádky, tak se zase buňka někdy
> rozdělila uvnitř buňky a já neumím zadat keepbuňkupohromadě. :-(

Píšou[1], nezkoušel jsem: You can keep each row together by adding the
keep-together property to table.cell.properties template. Since it is
applied to each cell, it will as a side effect keep each row together.

To by mohlo nahradit ta tvrdá zalomení.

U dlouhé tabulky bych ja osobne uvital opakovane zahlavi, protoze clovek
rychle ztrati orientaci, co ktery sloupec znamena. To by pak vyresilo i tu
caru nahore :-)

A vubec idealni by bylo se tak dlouhym tabulkam vyhnout - proste je rozdelit
do nekolika mensich, logicky kompaktnich celku. Ale to take nejde vzdy.

Další tipy lze nalézte zde [2].
[1] http://www.sagehill.net/docbookxsl/PrintTableStyles.html
[2] http://www.sagehill.net/docbookxsl/PageBreaking.html