saxon a tabulky do html a do pdf

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Úterý Říjen 7 22:21:46 CEST 2008

Jan Tošovský napsal(a):

> To je v poradku.

> Píšou[1], nezkoušel jsem: You can keep each row together by adding the
> keep-together property to table.cell.properties template. Since it is
> applied to each cell, it will as a side effect keep each row together.
>
> To by mohlo nahradit ta tvrdá zalomení.
>
> U dlouhé tabulky bych ja osobne uvital opakovane zahlavi, protoze clovek
> rychle ztrati orientaci, co ktery sloupec znamena. To by pak vyresilo i tu
> caru nahore :-)
>
> A vubec idealni by bylo se tak dlouhym tabulkam vyhnout - proste je rozdelit
> [...]
Děkuji za tipy, mrknu na ně. Zatím jsem to vyřešil tak, že jsem nacpal
natvrdo do <fo:table-cell v tables.xsl řadu výrazů: border-top-width,
border-top-style a border-top-color s hodnotami. A pak je okraj
vykreslen tak, jak chci.
Bohužel, opakované záhlaví by pak byl problém, jak ho dostat z html. A
já bych potřeboval jedno xml pro html i pdf bez dalších úprav.
Tomáš Waller