ePub - zkusenosti s generovanim na Windows

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Pátek Září 5 23:11:17 CEST 2008

> možností je ... provozovat ... Cygwin

Dobrá. V bash (Cygwin) si nalistuji adresář se skriptem a spustím příkaz
./dbtoepub test.xml
test.xml je nahraný do stejné složky jako skript. Oba jsou v cestě
D:\db\xsl\epub\bin, ktera je zadána jako /cygdrive/d/db/xsl/epub/bin

Když to spustím, objeví se: warning: failed to load external entity
"/cygdrive/d/db/xsl/epub/docbook.xsl" cannot parse
/cygdrive/d/db/xsl/epub/docbook.xsl
Ten soubor tam samozřejmě je, snad jen že by se v některém okamžiku
nevyhodnotila takto zadaná cesta správně...