ePub - zkusenosti s generovanim na Windows

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Neděle Září 7 18:17:03 CEST 2008

> Když to spustím, objeví se: warning: failed to load external entity
> "/cygdrive/d/db/xsl/epub/docbook.xsl" cannot parse
> /cygdrive/d/db/xsl/epub/docbook.xsl
> Ten soubor tam samozřejmě je, snad jen že by se v některém okamžiku
> nevyhodnotila takto zadaná cesta správně...

Tak už to jede :-)
Stačilo v Cygwin stáhnout balíček související s xsltproc. Spouštěl se mi
totiž ten co mám standardně ve Windows a ten ty cesty nebere.
No a pak byl nutný ještě balíček zip.

Teď ještě donutit Adobe Digital Editions, aby mi namísto otazníčků
zobrazoval skutečné znaky s diakritikou. HTML uvnitř epub je korektní. I
FBReader si s tím poradí, takže zakopaný pes bude někde jinde. Nejspíš v
defaultním fontu, který však v DE nelze změnit :-(