Opat otazka pre Epub

Tomáš Ulej tomas.ulej na gmail.com
Neděle Září 21 12:34:52 CEST 2008

> Hmm, mne se to chova stejne. Ja dosud zkousel jednoduchy Article, kde jsem
> si toho nevsiml.
> Bylo by fajn toto chovani nahlasit bud jako bug:
> http://sourceforge.net/tracker/?group_id=21935&atid=373747
> nebo pozadavek na novou funkcionalitu:
> http://sourceforge.net/tracker/?group_id=21935&atid=373750

Rad tu chybu nahlasim, asi by stalo za to, pomocou parametra v novych
verziach tuto moznost umoznit (zaradit index.html do TOC epubu). Len
sa chcem od pana Koseka nechat uistit, ze ide o bug a nie o feature :)

Prekvapilo ma, ze aj test XML subory v distribucii stylov obsahuju
BOOKINFO informacie, tie sa vsak pochopitelne ani v nich nezahrnu do
EPUB suboru, napriek tomu ich pri testovani vyhlasili za uspesne...

> Jinak jsem si vsiml, ze je venku Adobe DE 1.6, ale tu diakritiku to
> nevyresilo. Ukazalo se vsak, ze problem je v pouzitem fontu aplikace. Obsah
> knihy, ktery se zobrazuje vpravo jinym fontem, je totiz v poradku. Takze
> dokud Adobe nevybavi prohlizecku pismem s rozsirenou sadou znaku nebo
> alespon neprida moznost zmeny vychoziho fontu, je generovani ePub vystupu
> trochu predcasne. Jsou sice alternativy (FBReader), ktere s diakritikou
> problemy nemaji, nejsou vsak tolik zname...

Ja problem DE nepovazujem az za taky horuci, kedze EPUB ma omnoho
vacsi potencial nez len pouzitie v DE... skor ma zaujima, ako funguje
v Mobipocket a inych mobilnych aplikaciach, pre ktore je hlavne
navrhnuty... a tam sa epub subory s pouzitim dbtoepub zobrazuju dobre.

Pozeral som ale aktualny vyvoj okolo dbtoepub - skuste si stiahnut
najnovsie zdrojove kody - uz tam pribudol paramater pre vintegrovanie
fontu a nastavenie CSS vo vyslednom subore - mozno by to pomohlo
zobrazeniu v DE