Opat otazka pre Epub

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Čtvrtek Září 18 20:06:57 CEST 2008

> Chyba nie je v tom, aku titulnu stranku xsltproc vygeneruje, ale v
> tom, co potom nasledne skript zahrnie do obsahu epub suboru.

Hmm, mne se to chova stejne. Ja dosud zkousel jednoduchy Article, kde jsem
si toho nevsiml.
Bylo by fajn toto chovani nahlasit bud jako bug:
http://sourceforge.net/tracker/?group_id=21935&atid=373747
nebo pozadavek na novou funkcionalitu:
http://sourceforge.net/tracker/?group_id=21935&atid=373750

Jinak jsem si vsiml, ze je venku Adobe DE 1.6, ale tu diakritiku to
nevyresilo. Ukazalo se vsak, ze problem je v pouzitem fontu aplikace. Obsah
knihy, ktery se zobrazuje vpravo jinym fontem, je totiz v poradku. Takze
dokud Adobe nevybavi prohlizecku pismem s rozsirenou sadou znaku nebo
alespon neprida moznost zmeny vychoziho fontu, je generovani ePub vystupu
trochu predcasne. Jsou sice alternativy (FBReader), ktere s diakritikou
problemy nemaji, nejsou vsak tolik zname...

Jinak asi nejlepsi misto pro dotazy ohledne DE je zde:
http://www.adobeforums.com/webx/.3bc43717/