RE: Použitelnost

michal32x na seznam.cz michal32x na seznam.cz
Úterý Leden 6 20:55:39 CET 2009

Myslel jsem to jinak, pokusím se vysvětlit.

Převod z OCR mě opravdu netrápí. Úspěšnost je vysoká, opravy textu prakticky žádné, opravy bloků v rozumné míře.

Fultextové vyhledávání jako takové taky neřeším, nástrojů je mnoho. Jde mi o něco jiného. O fultextové vyhledávání bez fultextu, tedy jen pomocí indexu.

To je odpověď i na otázku legálnosti. Pokud bude na webu jen index, tedy seznam slov, je nelegálnost vyloučena. Ledaže by mě někdo žaloval, že slovo xy  vymyslel on. :-)

Hledám tedy nástroj, který vytvoří index a druhý nástroj, který v něm bude hledat.

Výsledkem nebude konkrétní informace, ale jen odkaz, kde se informace nachází (v papírové podobě).