title bez section?

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Neděle Listopad 22 13:45:39 CET 2009

Při děleném výstupu v html potřebuji dělit maximálně 2. podsection v
rámci chapter, ale někdy mám tuto podsekci takovou, že ji nechci mít ani
v obsahu, ani ji nechci vydělit jako separé stránku. Potřebuji prostě
skončit u první podsection. Pro jiné naopak mi vyhovuje 2. section v
rámci chapter.
Tomáš Waller