title bez section?

Jan Tošovský j.tosovsky na tiscali.cz
Neděle Listopad 22 19:50:24 CET 2009

Je třeba si uvědomit, že XML se nasazuje proto, aby se při tvorbě dokumentu
neřešilo formátování. To je věcí stylů. Doporučil bych na všechno použít
normálně zanořené sekce a to jestli konkrétní sekci dělit do samostatného
souboru řešit vložením nějakého atributu, např. role, a pro ten si napsat
odpovídající podmínku do uživatelské vrstvy nad standardními XSL styly.

Pokud se dokument nebude často měnit, bylo by lepší manuálně zeditovat TOC
soubor, který určuje, co se má a co nemá dělit. Návod je na:
http://www.sagehill.net/docbookxsl/Chunking.html#ControllingChunks

Také jsem se setkal s řešením, kdy je dokumentace nasekaná na kusy a
hierarchicky členěna pomocí adresářové struktury. Vše je pomocí XInclude
nalinkováno do hlavního souboru. Při generování děleného HTML se pomocí
skriptu vytvoří z informací v hlavním souboru TOC soubor a díky tomu je HTML
dělené přesně podle té adresářové struktury, bez ohledu na zanoření sekcí
jednotlivých souborů.

A na závěr ještě zmíním element simplesect, který však také považuji za
trošku nestandardní řešení popisované situace.

Honza