RE: tatáž <part> jednou pro fo a jednou (pozměněná) pro html

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Úterý Září 8 12:03:50 CEST 2009

<xsl:param name="profile.condition">html</xsl:param>, ale nic, pak jsem to zkusil i s uvozovkami (co kdyby) takto
<xsl:param name="profile.condition">"html"</xsl:param>
ale taky nic. Vyrobí to html ze všeho.
Samozřejmě bych pak chtěl:
<xsl:param name="profile.condition">both;html</xsl:param>
resp.
<xsl:param name="profile.condition">both;fo</xsl:param>
ale zatím jsem to zkusil jen na té jedné <part condition="html">, ale jak říkám, byl jsem neúspěšný.
Kde je ten zádrhel?
Tomáš Waller