eclipse help a xhtml RE: font-weight v Internet Explorer

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Středa Duben 28 17:07:11 CEST 2010

> Od: Jan Tosovsky <j.tosovsky na tiscali.cz>
> Předmět: RE: font-weight v Internet Explorer
> Datum: 27.4.2010 18:01:30
>
> Ze by v MSIE nefungovaly zakladni rezy pisma tomu neverim
> http://www.jakpsatweb.cz/css/font-weight.html
>
> Bylo by asi nutne videt odpovidajici kousek HTML kodu.
>
> Honza

Dobrý den!
Děkuji za radu, kterou jsem od Vás dostal. Problém s font-weight jsem zřejmě vyřešil, nejprve jsem vložil k původnímu div.table p.title ještě " b", aby se font-weight zadávalo uvnitř <b>, pak jsem si upravil template formal.object.heading, aby nevkládal <b> do html. Takto už to funguje.
Chtěl bych se ale zeptat, jak zařídit, aby eclipse help používal stránky vytvořené pomocí xhtml.
Saxon mi generuje xhtml, to je v pořádku, ale eclipse help má také toc.xml a plugin.xml
Jak je pomocí saxonu vygenerovat?
A je možné využít xhtml stránky v eclipse helpu?
Používám navíc profiling založené na condition="fo" x condition="html".
Jaký příkaz by mi generoval v saxonu xhtml a toc.xml a plugin.xml?
Je to možné?
Tomáš Waller