eclipse help a xhtml RE: font-weight v Internet Explorer

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Duben 30 10:09:17 CEST 2010

Tomas.Waller wrote:

> Chtěl bych se ale zeptat, jak zařídit, aby eclipse help používal stránky vytvořené pomocí xhtml.

A proč chcete, aby ty stránky byly v XHTML? Uživateli je to jedno, a
pokud help prohlížíte přímo v Eclipse, tak ten pokud vím pro renderování
stránky používá IE, který XHTML stejně neumí.

> Saxon mi generuje xhtml, to je v pořádku, ale eclipse help má také toc.xml a plugin.xml
> Jak je pomocí saxonu vygenerovat?
> A je možné využít xhtml stránky v eclipse helpu?
> Používám navíc profiling založené na condition="fo" x condition="html".

Stačí použít styl profile-eclipse.xsl

> Jaký příkaz by mi generoval v saxonu xhtml a toc.xml a plugin.xml?

Pokud na tom XHTML opravdu trváte, stačí si udělat kopii
profile-eclipse.xsl a místo

<xsl:import href="../html/chunk.xsl"/>

použít

<xsl:import href="../xhtml/chunk.xsl"/>

  Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
  Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
       Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/
                   Nejbližší termíny školení
            ** XSLT 19.-22.4. ** XSL-FO 18.-19.5. **
          ** XSLT 2.0 9.6. ** Office Open XML 10.6. **
  http://docbook.cz    Stránky o dokumentačním formátu DocBook
  http://xmlguru.cz    Blog mostly about XML for English readers