chunk html

Tomas.Waller Tomas.Waller na seznam.cz
Pátek Červenec 16 19:08:40 CEST 2010

Dobrý den!
Pomocí role="NotChunk" se mi povedlo dosáhnout zrušení dělení pro některé elementy, navigace je taky zřejmě v pořádku, ale všiml jsem si jedné věci:
Když zadám role="NotChunk" u elementu určité úrovně (třeba odpovídající sect1), ale ne u elementu předchozího, který je např. úrovně odpovídající sect2, vydělí se tento element s úrovní sect2 do separé souboru.
Tedy na první html stránce mám předchozí elementy a pak element s role="NotChunk", ale tato sect2 je na další stránce samostatně. Vlastně by měla být na první stránce PŘED elementem sect1 s role="NotChunk".
Lze tomuto zabránit? Musel bych dávat role="NotChunk" ke všem nižším předchozím elementům,
ale snad by to šlo nějak elegatněji?
Děkuji za radu.
Tomáš Waller